Ahad, 16 Februari 2014

AsSalammualaikum sebagai pembuka bicara .

            Syukur alhamdulilah , sekarang nie aku telah pown belajr untuk Sem 2 . penat jugak belajar Hotel And Catering Management nie . bak kate orang . itu semua dugaan .  yang terasa seronok nyer . bila kelas Kitchen , mesty dapt makan sedap2 . hehehh
   
               Hari berganti hari , bulan berganti bulan , tahun berganti tahun . Kehidupan yang aku lalui penuh dengan dugaan . Kadang kala gembira , ketawa , sedih , menagis , semua aku telah rasa . Tak mudah untuk aku tersenyum disaat jiwa terseksa . tak mudah aku ketawa disaat hati menanggung derita . 

             Namun , jawapan yang aku jumpa ialah aku harus sentiasa tawakal dan mesty harus kuat dalam tempuhi apa jua cabaran . JIKA ALLAH MENGUJI HAMBANYA, KETAHUI LAH BAHAWA DI AMAT MENYAYANGI KITA :D



ini lah kawan2 serumah aku yang memag sempoi giler . hahha . segala suka dan duka dikongsi bersama :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan